Príplatkové služby

K tovarom v našom eshope máte možnosť si zakúpiť dodatočné príplatkové služby, ktoré Vám zaistia vyšší komfort a istotu pri nákupe. Príplatkové služby delíme na dva základné typy:


Príplatkové služby viazané na objednávku:


Víkendové dodanie - 35,- € (len soboty v doobedných hodinách)
Večerné doručenie - 12,- € (v čase od 16:00 do 20:00)
Odvoz starého matraca - 25,- €
Výnos do poschodia - 10,- € (predpokladom je aktívna asistencia zákazníka)
30 dní na vrátenie - 3,90 €
100 dní na vrátenie - 7,90 €

Všeobecné podmienky služieb 30 dní a 100 dní na vrátenie sú k zobrazeniu tu.

Služby víkendového dodania, večerné doručenie, výnos do poschodia a odvoz starého matraca sa riadi podmienkami prepravnej spoločnosti Top Trans.


Príplatkové služby viazané na jednotlivé produkty:


Predĺžená záruka:

+1 rok - 16,- €
+2 roky - 19,- €
+3 roky - 24,- €
+5 rokov - 32,- €

Môžete získať maximálne až 5 rokov naviac k štandardnej záruke uvedenej pri jednotlivých tovaroch. V prípade vzniknutých chýb je potrebné nás ihneď kontaktovať na e-mail: obchod@raj-matracov.sk. Služba predĺžená záruka nekryje mechanické poškodenie vzniknuté pri neopatrnom zaobchádzaní s tovarom.
K jednému produktu možno zakúpiť len jednu túto službu.

Prednostné vybavenie reklamácie - 5,90 €

Naše tovary podliehajú prísnej výrobnej kontrole, no napriek tomu sa môže stať, že sa vada objaví. Štandardná reklamácia môže spravidla trvať až 30 dní. Vďaka tejto príplatkovej službe Vám dobu reklamačného procesu skrátime na 14 dní. Hneď, ako nám dodáte reklamovaný tovar na posúdenie, technik Vám do 14 dní zavolá s výsledkom reklamácie. V prípade, že sa z nejakých dôvodov táto doba predĺži, bude Vám čiastka účtovaná za túto službu vrátená.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný na posúdenie čo najskôr po zistení závady a nepoškodený.

Výmena tovaru "Bez starostí" - 23,90 €

Nevyhovuje Vám tovar, ktorý ste si kúpili alebo ste sa len pomýlili s výberom? Pri využití služby Výmena tovaru "Bez starostí" už nemusíte ťahať ťažké matrace alebo rošty na pobočku prepravcu k odoslaniu ani zložito riešiť vrátenie tovaru. Využite službu Výmena tovaru "Bez starostí" a stačí nám len zavolať a my zariadime všetko potrebné za Vás.
Podmienkou tejto služby je kvalitné a dostatočné balenie. V prípade nedostatočného balenia môže byť suma na vrátenie krátená podľa výšky poškodenia vráteného tovaru.

Balenie tovaru musí zodpovedať týmto podmienkam:
1) Kvalitný obalový materiál musí byť minimálne v 2 vrstvách
2) Tovar musí byť zabalený kompletne zo všetkých strán
3) Stretch fólia sa nepovažuje za dostatočný obalový materiál a je náchylná na poškodenie