Žiadne produkty
Všetky naše objednávky expedujeme prostredníctvom dopravných spoločností. O expedícii Vás vždy informujeme emailom, kontrolujte si preto, prosím aj spam alebo nevyžiadanú poštu. Súčasťou tohto emailu je aj faktúra, ktorú nájdete v prílohe a ktorá zároveň slúži aj ako záručný list.
Bližší termín a čas dodania, vrátane kontaktu na kuriéra, Vám oznámi dopravná spoločnosť. Bohužiaľ nie sme schopní akokoľvek ovplyvnit čas príchodu kuriéra. Žiadame Vás, aby ste si pri prevzatí tovar riadne prezreli a skontrolovali, či nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Pokiaľ by k tomuto došlo, a poškodenie by bolo naozaj veľké, môžete tovar buď odmietnuť alebo ho v prípade menšej závady prijať. V tomto prípade je však nutné s vodičom spísať zápis o škode (následne s Vami celú záležitosť doriešime). Zároveň si, prosím, skontrolujte, či označenie matraca súhlasí s tým, čo ste si objednali. Každý matrac je označený štítkom s jej názvom a rozmerom. Ak zistíte akúkoľvek nezrovnalosť, vždy je nutné nás bezodkladne kontaktovať buď telefonicky, alebo emailom, aby sme mohli celú záležitosť doriešiť k Vašej spokojnosti.