Produkt bol úspešne pridaný do vášho košíku

Množstvo
Spolu

0 ks tovaru Vo vašom košíku je 1 produkt.

Spolu za produkty: (s DPH)
Príplatkové služby: (s DPH) 0,00 €
Spolu za doručenie: (s DPH) Doručenie zdarma!
Spolu (s DPH)
Pokračovať v nákupe Pokračovať

EXPEDÍCIA OBJEDNÁVKY

 

Všetky naše objednávky expedujeme prostredníctvom externých dopravných spoločností (jedná sa o iné firmy) - najčastejšie firmou Toptrans, DPD alebo 123kurier. Rozvoz prebieha v čase cca od 8:00 - 15:00 hod.

Bližší termín a čas dodania, vrátane kontaktu na vodiča, Vám oznámi dopravná spoločnosť v deň rozvozu.


Hodinu dodania nemôžeme ovplyvniť, vodiči majú svoje trasy naplánované, niektorí sú aj strážení GPS zariadením - zásielky doručujú systematicky, podľa vyťaženia. Informácie o zásielke a konkrétnom prepravcovi Vám budú zaslané na email v deň odosielania zásielky (kontrolujte si preto, prosím, aj spam alebo nevyžiadanú poštu). Súčasťou našeho emailu o expedícii je aj faktúra, ktorú nájdete v prílohe a ktorá zároveň slúži ako záručný list.


Žiadame Vás, aby ste si pri prevzatí tovaru riadne prezreli a skontrolovali, či nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Zároveň si prosím skontrolujte, či označenie matraca súhlasí s tým, čo ste si objednali. Každý matrac je označený štítkom s jeho návom a rozmerom.
Pokial by k poškodeniu došlo a bolo by naozaj veľké, môžete tovar odmietnuť alebo ho v prípade menšej závady prijať. V oboch prípadoch je však nutné s vodičom spísať zápisnicu o škode (následne s Vami celú záležitosť doriešime).
V prípade, že Vám kuriérska služba privezie iba časť (napr. 1 balík namiesto 2), povedzte vodičovi, že zásielku prevezmete, až bude kompletná.


Ak došlo počas prepravy k akýmkoľvek nezrovnalostiam (poškodený balík, stratená zásielka, zámena tovaru atď.), bezodkladne nás kontaktujte na tel. čísle 0908 677 338 alebo emailom na obchod@raj-matracov.sk.